سوالات متداول

در این بخش می توانید سوالات متداولی که توسط مشتریان و مخاطبان پرسیده می شود را مشاهده نمائید. مشاهده این پرسش و پاسخ ها موجب پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد شد. پیشنهاد می کنیم همه این سوال و جوابها را مطالعه فرمائید. ممکن است سوالی در حال حاضر برای شما مهم نباشد اما در حین کار با دستگاه ها نیاز به پاسخ آن داشته باشید. وجود بخش پرسش و پاسخ به این مفهوم نیست که سایر روش های پشتیبانی در دستور کار قرار نمی گیرد.

• شما می توانید مستقیما با مرکز خدمات پس از فروش با شماره 1699 تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید.
• همچنین با تکمیل فرم پیشنهادات و انتقادات ، کارشناسان ما پیگیر نیازهای شما هستند .
 


 

بله. با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل خود از امکانات سایت بهره مند شوید.

روی آیکون ورود/ ثبت نام کلیک کنید. – گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. – شماره موبایل خود را وارد کرده و رمز عبور خود را انتخاب کنید.- کد تایید برای شما ارسال می شود، کد را وارد کرده و گزینه تایید را بزنید. پس از آن وارد پروفایل می شوید، اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و پروفایل خود را تکمیل کنید.

روی گزینه "فراموشی رمز عبور" کلیک کنید. – شماره موبایل خود را وارد نمایید. – پس دریافت کد بازیابی می توانید رمز عبور جدید را وارد کنید.

اگر قبلا ثبت نام نموده اید با ورود به سایت و انتخاب گزینه درخواست نصب / تعمیر از منو میانی صفحه درخواست خود را ثبت کنید. چنانچه تا بحال ثبت نام نکرده اید می توانید ابتدا ثبت نام کنید و سپس انتخاب گزینه درخواست نصب / تعمیر از منو میانی صفحه درخواست خود را ثبت کنید. همچنین می توانید با شماره گیری عدد چهاررقمی 1699 از سراسر ایران در هفت روز هفته و بطور 24 ساعته درخواست شما توسط کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان گروه انتخاب، ثبت و در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی می شود.

به دو روش می توان این کار را انجام داد: 1- با عضویت در سایت و ورود به کارتابل شخصی می توانید به مشاهده ، ثبت و پیگیری تمامی امور خود بپردازید. 2- با شماره گیری عدد چهار رقمی 1699 ، بدون کد بین شهری و بدون هزینه تماس بین شهری ، هفت روز هفته به صورت 24 ساعته موضوع مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز خدمات مطرح نموده و یا با گذاشتن پیام صوتی منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

• مدت ضمانت برای انواع تلویزیون از تاریخ نصب کالا به مدت 24 ماه و محصولات سینمای خانگی و DVD Player از تاریخ تولید به مدت 24 ماه می باشد. • مدت ضمانت برای انواع لباسشویی اتوماتیک و ظرفشویی از تاریخ نصب کالا به مدت 18 ماه می باشد. • مدت ضمانت برای انواع یخچال و یخـچال فریزر و سایدبای ساید از تاریخ نصب کالا به مدت 24 ماه می باشد. • مدت زمان ضمانت کمپرسـور انواع یخچال ، فریزر، یخچال فریزر و ساید به مدت 60 ماه از تاریخ نصب محصول می باشد. • ضمانت ویژه برای قطعات خاص از زمان نصب تنها به محصولاتی تعلق می گیرد که بر روی محصول برچسب هولوگرام مربوطه الصاق شده باشد. • با عضویت در سایت و ورود به صفحه کاربری خود می توانید در منوی استعلام سریال از زمان دقیق گارانتی محصولات مطلع شوید . • می توانید پیامکی با فرمت ( سریال 18 رقمی محصول ؟ ) به شماره 30003435 ارسال نمایید و از زمان دقیق گارانتی محصولات مطلع شوید

بله. • مدت زمان پشتیبانی فنی و قطعات 10سال پس از تاریخ نصب خواهـد بودکه می بایـست توسـط تکـنسین ها و نماینـدگان مـجاز انتخـاب الکترنیک انجام شود. • کلیه هزینه ها اعم از ایاب ذهاب، قطعات واجرت تعمیرات در این دوره (دوره پس از اتمام ضمانت) به عـهده مصرف کننده می باشد. با ثبت درخواست تعمیر یا نصب مجدد در مکانی دیگر، از طریق سایت و یا تماس با مرکز ارتباط با مشتریان گروه انتخاب به شماره 1699 تکنسین های ما با هماهنگی قبلی به آدرس داده شده مراجعه خواهند نمود. آیا میدانستید حتی زمانی که گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده باشد هر گونه تعمیر و یا تعویض قطعه که توسط متخصصان ما انجام شود به مدت 6 ماه قسمت تعمیر شده گارانتی خواهد شد.

در طرح گارانتی مازاد انتخاب الکترونیک ، مشتری می تواند با پرداخت هزینه بسیار ناچیز مدت زمان گارانتی محصولات خود را افزایش دهد . جهت خرید گارانتی بیشتر می توانید از منوی خرید گارانتی مازاد و یا تماس با مرکز تماس مشتریان گروه انتخاب (تماس با 1699 ) اقدام نمایید .

در مواردی مانند نشت آب از محصول مانند انواع ماشین های شوینده و یخچال ها یا اتصال برق در محصولات برقی با شماره گیری عدد چهاررقمی 1699 موضوع را با کارشناسان ما مطرح نمایید . این موارد بصورت اورژانسی و در کمتر از 2 ساعت مراجعه و برطرف خواهد شد.

• نصـب و راه انـدازی ، تعمیر و تعویض قطـعات توسـط نمـایندگان مجـاز انتخـاب سـرویس انجـام شده باشد. • محصول برای مصارف خانگی استفاده شده باشد. • جهت دریافت خدمات ، ارائه کارت گارانتی هولوگرام دار به سرویسکار مجاز انتخاب سرویس الزامی است، لطفاً در حفظ و نگهداری کارت ضمانت کوشا باشید . • اشکالات ناشی از فرستنده های تلویزیونی و آنتن ها و فرستنده های مخابراتی شامل ضمانت نمی گردد.

آسیب دیدگی و صدمات ناشی از ضربه ،سقوط، حمل ونقل، نوسانات برق، تماس یا نفوذآب، رطوبت و موادشیمیایی، زنگ زدگی و پوسیدگی، آتش سوزی و حوادث طبیعی. • بدنه و کلیه موارد شکستنی (از قبیل شیشه طبقات ، کشوها و ...) • استفاده نادرست و نامتعارف از دستگاه (عدم توجه به دستورالعملهای مندرج در دفتر چه راهنما) • دستگاه هایی که توسط اشخاصی غیر از تکنسین ها و نمایندگان مجاز انتخاب سرویس نصب، دستکاری و یا تعمیر شده باشند. • تغییر محل نصب و یا هر نوع تعمیر توسط مصرف کننده، ضمانت دستگاه را باطل نموده و عواقب و خطرات احتمالی آن به عهده مصرف کننده می باشد. • ضمانت نامه مفقود و یا متن آن مخدوش شده باشد. • صدمات یا خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط محصول با سایر دستگاه ها ، تجهیزات یا لوازم جانبی غیر سازگار یا معیوب (TV) • صدمات ناشی از نصب و یا بروز رسانی هر نوع فایل ، نرم افزار یا Firmware (TV) • صدمات ناشی از نظافت صفحه نمایش و پنل محصول با هر وسیله یا ماده شوینده .(TV)