hami-card

با حـامــی جبــران آسـونـه

خدمات پس از فروش آردزیا

به صفحه پشتیبانی و خدمات پس از فروش آردزیا خوش‌آمدید.

در تیم خدمات پس از فروش آردزیا، هدف ما این است که پس از خرید، تجربه‌ای راحت و بدون مشکل برای شما فراهم کنیم. از اولین لحظه‌ای که محصول آردزیا را دریافت می‌کنید تا زمانی که به پشتیبانی نیاز داشته باشید، همراه شما هستیم.

جاروبرقی آردزیا

آردزیا

لباسشویی

برای دریافت خدمات پس از فروش آردزیا شامل نصب، تعمیر، استعلام گارانتی یا هرگونه سوال دیگر، می‌توانید از طریق شماره ۱۶۹۹ با مرکز پشتیبانی آردزیا تماس بگیرید. تیم ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

تلویزیون آردزیا

آردزیا

یخچال
لباسشویی آردزیا

آردزیا

اجاق گاز

همچنین، شما می‌توانید درخواست‌های خود را از طریق وب‌سایت ثبت کنید. تیم ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. خدمات پس از فروش آردزیا محدود به نصب و تعمیر محصولات نیست؛ ما خدمات گسترده‌تری از جمله گارانتی و خدمات ویژه را برای راحتی بیشتر شما فراهم کرده‌ایم که از طریق همین بخش قابل دسترسی است.

دسترسی سریع به خدمات

۱۶۹۹، شماره خدمات پس از فروش آردزیا

سریع‌ترین و ساده‌ترین راه دریافت خدمات پس از فروش آردزیا، تماس با مرکز پشتیبانی مشتریان با شماره ۱۶۹۹ است. این مرکز با همکاری ۲۳۰ کارشناس متخصص، پاسخ‌گوی شما از سراسر ایران در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته است.

فعال سازی کارت گارانتی آردزیا

گارانتی محصولات آردزیا هنگامی فعال می‌شوند که محصول فقط توسط تکنسین‌های مجاز انتخاب سرویس نصب و را‌ه‌اندازی شوند و کارت گارانتی را تکمیل کنند. برای اطلاع از شرایط دریافت کارت گارانتی به صفحه دریافت و تمدید گارانتی مراجعه کنید.

گارانتی آردزیا

گارانتی آردزیا پس از نصب محصول توسط تکنسین‌های انتخاب سرویس فعال می‌شود. دقت داشته باشید که برای فعال‌سازی گارانتی آردزیا، نصب و را‌ه‌اندازی محصول حتما باید توسط تکنسین‌های مجاز انتخاب سرویس صورت پذیرد، در غیر این صورت، گارانتی آردزیا، باطل می‌شود.

تمدید گارانتی آردزیا

برای تمدید گارانتی آردزیا، ما در انتخاب سرویس از طرح ویژه‌ای تحت عنوان «طرح فروش کارت گارانتی» برای خریداران آردزیا و سایر برندهای گروه صنعتی انتخاب رونمایی کرده‌ایم. در این طرح، شما خریداران محصولات آردزیا می‌توانید تا قبل از اتمام گارانتی محصول خود، با پرداخت مبلغی اندک «کارت گارانتی» را خریداری کرده و محصولتان را ۱۲ ماه بیشتر گارانتی کنید.

برای خیال راحت بعد از خریدتان، این ۸ پیمان را با شما بستیم تا قدردان تمام‌ عیار اعتمادتان باشیم

مشاهده ۸ پیمان ما با مشتریان
1699

پشتیبانی

اسنوا

سوالات متداول

تماس با شماره ۱۶۹۹

ثبت درخواست در سایت انتخاب سرویس یا تماس با ۱۶۹۹

خرید کارت گارانتی (حامی کارت) آردزیا از انتخاب سرویس

اعزام تکنسین در اولین روز کاری