۸ پیمان ما با مشتریان انتخاب سررررویس
ما در انتخاب سرویس برای فراهم آوردن آرامش خیال بعد از خرید و کسب حداکثر رضایتمندی مشتریانمان، ۸ پیمان با آنها بستیم تا پشتیبان تمام عیار خریدشان شویم. این پیماننامه با هدف ایجاد اعتماد و اطمینان از خرید محصولات گروه صنعتی انتخاب ارائه شده است.
انتخاب سرویس، با تست خدمات جامع پس از فروش اسنوا، دوو، بست، آردزیا
۱۶۹۹ تلفن پشتیبانی سراسری | ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته
Your browser does not support HTML5 video.
پیمان اول
تا یک ماه امکان تعویض محصول یا عودت وجه، بدون قید و شرط
ضمانت ۳۰ روز تعویض یا عودت وجه محصول از زمان تحویل به مصرف کنندگان عزیز این امکان را میدهد تا هر زمان از این دوره که احساس کنند محصول انتظاراتشان را برآورده نمیکند حق عودت وجه یا تعویض آن با محصول همسان دیگر را داشته باشند.
نکات قابل توجه :
• تعریف محصول و عودت وجه به ازای هر محصول فقط یکبار در طرح گارانتی برای هر مشتری انجام میگیرد.
• بازه ۳۰ روزه از تاریخ تحویل، ملاک محاسبه است و ارائه اصل فاکتور فروش، الزامی است.
• ثبت سفارش و فروش اشتباه شامل این طرح نمیگردد.
• امکان عودت وجه برای خرید اقساطی امکان پذیر نیست.
• دستگاه نباید توسط مصرف کننده دچار آسیب شده باشد .
• از مخدوش کردن اطلاعات روی محصول خودداری نمائید .
• در صورتی که درخواست عودت محصول آکبند دارید به بسته بندی محصول آسیب نرسانید .
• در فرآیند تعویض بی قید و شرط، محصول باید در بسته بندی و به همراه متعلقات عودت گردد.
• بازکردن بسته بندی، نصب و راه اندازی دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز شرکت انتخاب سرویس انجام شده باشد .
• هزینه حمل و نقل و عودت محصول، در صورت درخواست مصرف کننده به عهده ایشان است .
• مابهالتفاوت تغییر مدل محصول براساس قیمت درب کارخانه محاسبه میگردد. (تغییر مدل در شرایط نادر و در صورت عدم وجود عین محصول مقدور است)
• عودت وجه بر اساس قیمت فاکتور فروش مصرف کننده است و ارائه اصل فاکتور فروش، الزامی است.
مبلغ جشنواره (پرداخت شده) از مبلغ فاکتور فروش کسر میگردد.
Your browser does not support HTML5 video.
پیمان دوم
تا سه ماه امکان تعویض رایگان محصول، در صورت بروز خرابی از زمان نصب
در صورتیکه محصول نصب شده طی دوره سه ماهه اول دچار خرابی ذاتی شود حق تعویض یا عودت وجه برای مصرف کننده محفوظ است.خرابی ذاتی به عیوبی اطلاق می گردد که خود یا پتانسیل آن عیب، ناشی از فرآیند تولید یا عملیات لجستیک باشد.
نکات قابل توجه :
• بازه ۳ ماهه از تاریخ نصب محصول محاسبه میگردد.
• دستگاه نباید بهدلیل استفاده نادرست مصرف کننده دچار آسیب شده باشد .
• بازکردن بسته بندی، نصب و راه اندازی دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز شرکت انتخاب سرویس انجام شده باشد.
• کلیه هزینههای نقل و انتقال دستگاه در صورت تایید خرابی ذاتی به عهده شرکت انتخاب سرویس است.
Your browser does not support HTML5 video.
پیمان سوم
تحویل محصول جایگزین در مدت تعمیر محصولات
هدف از اجرای این طرح، افزایش رضایت مشتریانی است که خرابی محصول مانع استفاده مطلوب از لوازم خانگی ایشان شده و تحویل محصول امانی می تواند نیاز مصرف کننده را طی دوره تعمیرات یا مدت زمان تحویل محصول جایگزین فراهم نماید.
نکات قابل توجه :
• پیشنهاد محصول جایگزین به مصرف کنندگانی داده میشود که طی دوره کوتاه مدت (بیش از یک روز) به علت تعمیر یا عدم کارایی محصول امکان استفاده مطلوب از محصول خود را ندارند.
• محصول امانی جایگزین محصولی است که حداقل نیازهای مشتری را پاسخگو باشد.
نصب و راه اندازی و جابجایی محصول جایگزین به صورت رایگان توسط شرکت انتخاب سرویس انجام میگردد.
Your browser does not support HTML5 video.
پیمان چهارم
تضمین ارائه خدمات به موقع (به ازای هر روز تاخیر یک ماه گارانتی رایگان)
زمان قرار ملاقات جهت انجام خدمت در اولین ساعات روز توسط سرویسکار تعیین میشود .سرویسکار به جهت اثبات خوش قولی، زمانهای خالی را به مصرف کننده پیشنهاد داده و ایشان بهترین انتخاب را انجام می دهد.
نکات قابل توجه :
• ارائه خدمات در ۳ شیفت (صبح،عصر یا شب) امکان پذیر است .
• جبران خسارت تاخیر در مراجعه هماهنگ شده، ۱ ماه گارانتی اضافه به ازای هر روز است .
• ملاک محاسبه انحراف، از روز مقرر (در توافق با مصرف کننده) تا پایان روز مراجعه محاسبه میگردد و به ازای هر روز تاخیر، یک ماه گارانتی به مدت زمان دوره گارانتی اضافه میشود.
• در صورتی که درفرآیند تعمیر، مصرف کننده نتواند از محصول خود یا محصول جایگزین استفاده نماید با تخصیص گارانتی اضافه به محصول جبران خسارت میگردد.
به ازای هر خواب محصول از روز ششم به بعد (عدم استفاده مطلوب) ۱ ماه گارانتی به ازای هر روز تاخیر به مدت زمان گارانتی محصول اضافه میشود.
Your browser does not support HTML5 video.
پیمان پنجم
ارائه خدمات در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز
پاسخگویی ۲۴ ساعته و مراجعه در ۷ روز هفته حتی روزهای تعطیل، تعهدی است که شرکت انتخاب الکترونیک در قبال اعتماد مصرف کنندگان، برای خود ایجاد کرده است.
نکات قابل توجه :
• شماره ۴ رقمی رایگان ۱۶۹۹ با امکان پاسخگویی به تماس هم زمان مشتریان از سراسر ایران آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان است .
• هماهنگی و قرار ملاقات طی همان روز توسط نزدیکترین تکنسین با مصرف کننده انجام میشود .
خدمات گارانتی در همه ساعات شبانه روز، هیچ هزینه اضافی به مصرف کننده تحمیل نمیکند.
Your browser does not support HTML5 video.
پیمان ششم
ارائه پشتیبانی یا تسهیلات تعویض مادام العمر محصولات
تعهد مادام العمر تامین قطعات محصولات گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، به مصرف کنندگان این فرصت را میدهد تا زمانی که امکان تعمیر برای محصول وجود داشته باشد از دستگاه استفاده نمایند. در صورت عدم تامین قطعه یا عدم تعمیر محصول فرصت تعویض محصول با محصولات موجود به همراه تسهیلات خرید برای مصرف کننده محفوظ است.
نکات قابل توجه :
• افت قیمت محصول در دوره گارانتی محاسبه نمیگردد.
• در دوره خارج از گارانتی، به ازای هر ماه کارکرد محصول از زمان نصب، ۱% از قیمت روز دستگاه کسر میگردد.
• سقف ارزش محصول در آیین نامه مرتبط آمده است.
• تسهیلات ارائه شده بر اساس طرحهای فروش روز به مصرف کننده اعلام میگردد.
Your browser does not support HTML5 video.
پیمان هفتم
شش ماه ضمانت تعمیر (غیرگارانتی)
هدف از این طرح ایجاد اعتماد و اطمینان مصرف کنندگان از خدمات تعمیری است که از شرکت انتخاب سرویس دریافت می کنند.
نکات قابل توجه :
• تمامی خدمات تعمیری که از طریق شرکت انتخاب سرویس به مصرف کنندگان ارائه میگردد دارای ضمانت کیفیت تعمیر است.
• خرابی مجدد نباید در اثر استفاده نامتعارف از محصول ایجاد شده باشد .
• هزینههای جانبی دستمزد، ایاب و ذهاب و موارد مصرفی حاصل از تعویض این قطعات بر عهده شرکت انتخاب سرویس است.
• بازه ۶ ماه، از زمان پایان عملیات آخرین خدمت محاسبه میگردد.
• ضمانت تعمیرات و قطعات به قطعات مرتبط با آخرین تعمیر اختصاص مییابد و هرگونه خرابی شامل ضمانت نمیگردد.
تعمیرات باید توسط شرکت انتخاب سرویس و از طریق ۱۶۹۹ درخواست شده باشد.
Your browser does not support HTML5 video.
پیمان هشتم
۶۰ تا ۱۲۴ ماه ضمانت کمپرسور محصولات برودتی و موتورهای دایرکت درایو یا دیجیتال اینورتر
ضمانت قطعات خاص مثل کمپرسور محصولات برودتی و موتورهای دایرکت درایو یا دیجیتال اینورتر محصولات شوینده شامل دوره ضمانت بیشتری نسبت به مدت ضمانت ۲ ساله دستگاه می شود.
نکات قابل توجه :
• حداقل ۶۰ ماه ضمانت کمپرسور به عنوان تعهد پایه همه محصولات برودتی در همه برندها به مصرف کننده داده شده است .
• هزینههای جانبی اجرت، ایاب و ذهاب و موارد مصرفی حاصل از تعویض این قطعات به عهده شرکت انتخاب سرویس است.
• مدت زمان ضمانت قطعات خاص با نصب برچسب هولوگرام تا ۱۲۴ ماه برای این قطعات مشخص شده است.